مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دستگاه کربوکسی چیست ؟

دستگاه کربوکسی چیست ؟

به تزریق گاز کربنیک زیر پوست کربوکسی تراپی می گویند. برای برطرف سازی مشکلات زیبایی و درمان سلولیت می توان از این روش استفاده کرد. استفاده از دی اکسید کربن در پزشکی، روش جدیدی نیست و قرن ها در درمان های پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است.


دستگاه کربوکسی


کربن دی اکسید درمانی Therapy Carboxy یا کربوکسی تراپی، در طی دهه ۱۹۳۰ در فرانسه مورد استفاده قرار گفته و آنان پی بردند که آب استخرهای غنی شده با دی اکسید کربن باعث بهبودی زخم و جراحات می شود. در دهه ۱۹۵۰ این تکنیک توسط متخصصین قلب برای درمان مبتلایان به بیماری انسداد شریانی و همچنین سایر اختلالات ناشی از گردش خون و تجمع چربی در شریان ها مورد استفاده قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: بهترین تجهیزات پزشکی


از سال ۱۹۹۵، زمانی که اصطلاح Therapy Carboxy ابداع شد، محبوبیت آن در زمینه زیبایی شناسی و به ویژه درمان جوان سازی پوست افزایش یافت. در واقع، مطالعات نشان داده اند که CT سبب افزایش کشش پوست، افزایش گردش خون بدن و در نتیجه بهبود ظاهر پوست می شود.


از این تکنیک به منظور جوانسازی، ترمیم سیاهی و گودی زیر چشم ،کاستن از چروک ها وترک های پوستی، بازتولید کلاژن و کاهش سلول های چربی یا سلولیت ها استفاده می شود. اساسا، کربوکسی تراپی، تزریق پوستی دی اکسید کربن برای دستیابی به این اهداف درمانی است.


منبع: ویکی پدیا

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده