بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مزایای دستگاه کربوکسی تراپی

مزایای دستگاه کربوکسی تراپی

مزایای دستگاه کربوکسی تراپی


از دیگر مزایای دستگاه کربوکسی تراپی برای معالجه پیری پوست , کاهش سلولیت با هر شدتی , کاهش چین و چروک و پارگی پوست ( استرچ برند ) مورد تایید FDA قرار گرفته است .


دستگاه کربوکسی تراپی از دو روش تاثیر گذار است : اولیه این که با فشار گاز دی اکسید کربن سلول های چربی شکسته شده و در تراز بعد از آن عروق حوزه‌ متسع شده و موجب جذب اکسیژن بیشتر در جواب به غلظت بالای دی اکسید کربن می شود و در غایت بضاعت و توان لیپولیز ارتقا یافته و دوم ارتقا ساخت کلاژن باعث به محکم شدن پوست می شود .


تزریق گاز CO2 بیش تر از 70 سال در اروپا برای بیماری های ایسکمیک عروق مورد استعمال قرار گرفته است و در سال 2000 در ایتالیا برای زیبایی به جهان معرفی شد . روش دستگاه کربوکسی تراپی فعلا به صورت گسترده ای در شمال و جنوب امریکا و اروپا مورد به کارگیری قرار می‌گیرد .


بیشتر بخوانید: کربوکسی تراپی چیست ؟


در دستگاه كربوكسی تراپی paloma تعداد جلسات و با دسته معالجه گوناگون است . برای کاهش چربی موضعی معمولا 8 تا 10 نشست نیاز است . مسافت در میان جلسات هر کدام یا این که دو هفته است . به کارگیری از دستگاه كربوكسی تراپی به خواسته ثبت نتیجه ها درمانی برای چندین سال , سالی یک نوبت معالجه تکرار می‌گردد .


برای معالجه سلولیت 6 تا 10 گرد‌همایی به مسافت یک تا دو هفته معالجه انجام می شود . ملازمت و همراهی با ماساژ و کاپینگ گرم به معالجه این ضایعات امداد بیشتری می‌کند. برای معالجه استرچ برند و چین و چروک پوست 4 تا 6 گرد‌همایی مورد احتیاج است که به مسافت یک هفته انجام می شود.


گاز دی اکسید کربن غیر سمی است . دی اکسید کربن به صورت ارگانیک به وسیله سلول های تن ما هر روز ساخت می شود . این گازمحصول متابولیسم ارگانیک است .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده